Întrebări frecvente

 

Bine ai venit pe pagina de întrebări frecvente TotoGaming. Aici vei găsi răspunsurile la întrebările cheie adresate de clienții noștri. În cazul în care întâmpini o problemă care nu este acoperită în lista noastră de întrebări frecvente, echipa noastră de Asistență Clienți va fi bucuroasă să te ajute și poate că întrebarea ta va ajunge în lista noastră de întrebări frecvente. 

 

 

Cum îmi verific contul de jucător?  

 

  1. Mergi la profilul tău făcând click pe numele tău de utilizator. 

  1. Mergi în secțiunea “PROFILUL MEU” acolo unde îți vei putea verifica numărul de telefon mobil și adresa de e-mail. 

  1. Mergi în secțiunea “DOCUMENTE”, acolo vei putea încărca o copie a documentului de identificare.  

 

Cum îmi recuperez numele de utilizator? 

 

  1. Apasă pe butonul de “AUTENTIFICARE” 

  1. În fereastra deschisă, apasă pe butonul “Ți-ai uitat numele de utilizator?” 

  1. Introdu adresa de e-mail sau numărul de telefon mobil.  

  1. Apoi, vei primi un mesaj (pe e-mail sau pe telefon mobil) cu instrucțiuni pentru autentificare și recuperarea numelui de utilizator.  

 

Cum îmi recuperez parola?  

 

  1. Apasă pe butonul de “AUTENTIFICARE” 

  1. În fereastra deschisă, apasă pe butonul “Ți-ai uitat parola?” 

  1. Introdu numele tău de utilizator și adresa de e-mail/numărul de telefon mobil. 

  1. Apoi, introdu codul de recuperare primit pe e-mail sau pe telefon mobil și alege o nouă parolă pentru contul tău. 

 

 

Cum pot schimba datele de identificare ale contului meu?  

 

Pentru a-ți schimba datele de identificare precum: numărul de telefon mobil, adresa de e-mail, documentul de identificare etc. este necesar să contactezi serviciul nostru de Asistență Clienți disponibil 24/7.  

 

Cum depun fonduri în contul de jucător? 

 

  1. Apasă pe butonul de “DEPUNERE” din partea superioară a website-ului. 

  1. Alege una dintre metodele de depunere listate. 

 

 

Cum retrag fonduri din contul de jucător?  

 

  1. Mergi la profilul tău făcând click pe numele tău de utilizator. 

  1. Mergi în secțiunea “RETRAGERE”. 

  1. Alege una dintre metodele de retragere listate. 

 

 

Ce taxe se percep în momentul retragerii? 

 

Conform O.U.G. 16/2022, din fiecare retragere se va reține automat impozitul care se transmite către ANAF. 

 

Iată care sunt baremele de impozitare impuse de Guvernul României la 1 august 2022:  

 

  • retragere de până la 10.000 RON inclusiv = 3% 

  • retragere cuprinsă între 10.000 RON - 66.750 RON = 300 RON + 20% pentru ceea ce va trece de suma de 10.000 RON  

  • retragere de peste 66.750 RON = 11.650 RON + 40% pentru ceea ce depășește suma de 66.750 RON.  

 

 

Cum îmi pot seta limite de depunere?  

 

  1. Mergi la profilul tău făcând click pe numele tău de utilizator. 

  1. Mergi în secțiunea “JOC RESPONSABIL”.  

  1. Mergi în secțiunea “Limite De Depunere” și alege intervalul de timp și suma pe care vrei sa le setezi.  

 

 

Cum pot să iau o pauză?  

 

  1. Mergi la profilul tău făcând click pe numele tău de utilizator. 

  1. Mergi în secțiunea “JOC RESPONSABIL”.  

  1. Mergi în secțiunea “Time Out”, alege intervalul de timp al pauzei și motivul pentru care consideri că ai nevoie de aceasta.  

 

Cum îmi dezactivez contul temporar sau permanent?  

 

  1. Mergi la profilul tău făcând click pe numele tău de utilizator. 

  1. Mergi în secțiunea “JOC RESPONSABIL”.  

  1. Accesați secțiunea Auto-excludere, alegeți intervalul de timp pentru dezactivare de până la 6 luni, sau permanent contactând echipa de asistență pentru clienți.