TotoGaming susține jocul responsabil și acordă sprijin utilizatorilor care prezintă risc de adicție. De asemenea, jocurile de noroc trebuie tratate ca o activitate de agrement sau divertisment și nu ca o modalitate de a obține un venit. 

TotoGaming a implementat și monitorizează constant principiile jocului responsabil. Acestea sunt: 

· Blocarea accesului minorilor la jocurile de noroc; 

· Oferirea de protecție jucătorilor vulnerabili; 

· Monitorizarea timpului petrecut pe site sau în aplicație prin oferirea alertelor de verifiicare a realității (la fiecare 60 de minute); 

· Protecția privind metodele de plată oferite; 

· Prevenirea oricăror activități ilegale; 

· Protecția datelor personale. 

· Oferirea de soluții concrete pentru gestionarea situațiilor de dependență. 

 

Care sunt uneltele de joc responsabil pe care le folosim 

 

TotoGaming pune în aplicare un set de măsuri care vine în susținerea jucătorilor care dezvoltă un risc de dependență față de jocurile de noroc, fie că vorbim de pariuri sau de sloturi. 

Vorbim în primul rând de limite financiare aplicabile contului de jucător. Ele pot fi la depunere, la rulaj sau la pierdere și se aplică zilnic, săptămânal, lunar sau anual. 

Dacă un utilizator al site-ului sau al aplicației dorește să modifice restricțiile pe care le-a stability anterior, acesta poate reveni oricând asupra deciziei. Jucătorii pot contacta oricând echipa de suport tehnic, în cazul în are au întrebări referitoare la limitele pe cont sau la jocul responsabil la modul general. 

TotoGaming tratează jocul responsabil cu maximă seriozitate. Preîntâmpinarea declanșării adicției este un scop precis, pe care compania îl urmărește cu mare atenție. De aceea, TotoGaming oferă opțiunea de autoexcludere. Aceasta poate fi o măsură temporară sau una permanentă. 

Jucătorii pot alege autoexcluderea pe o lună, trei luni sau șase luni. Există și posibilitatea unei măsuri permanente. Pe perioada autoexcluderii nu se vor putea plasa pariuri, nici nu se va putea accesa contul TotoGaming. 

Autoexcluderea se aplică imediat, iar cererile de anulare a acesteia vor fi luate în calcul doar dacă nu sunt asociate cu riscul de dependență. Jucătorii aflați în această situație nu vor primi comunicări de marketing. În plus, utilizatorii nu-și pot crea conturi noi în perioada de auto-excludere. 

 

Cum afli dacă ai o problemă cu jocurile de noroc 

 

Echipa TotoGaming a pregătit o serie de întrebări, la care dacă vei da preponderent răspunsuri afirmative, ar trebui să iei legătura cu un specialist de la Joc Responsabil. Serviciul este disponibil 24/7, pe telverde, chat sau pe email. Iată întrebările pe care îți sugerăm să le parcurgi: 

· Ți-ai pierdut interesul față de familie, prieteni și alte activități din cauza pariurilor și sloturilor? 

· Ai mințit, ai împrumutat, sau ai furat bani pentru a-ți acoperi pierderile de la jocurile de noroc? 

· Ai vândut vreun lucru pentru a strânge bani de jocuri de noroc? 

· După ce ai pierdut la cazinou sau la pariuri, ai simțit o nevoie acută de a recupera banii? 

· Ai neglijat vreodată locul de muncă fiind prins în mijlocul jocurilor de noroc? 

· Ți s-a întâmplat să pariezi pentru a scăpa de griji sau necazuri? 

· Te-ai simțit deprimat, anxios sau nervos dacă nu ai practicat jocurile de noroc o vreme? 

· Ți se întâmplă vreodată să nu-ți dai seama când trece timpul atunci când ești conectat la pariuri, sloturi sau live casino? 

· Practicarea jocurilor de noroc îți afectează motivația, concentrarea și ambiția? 

Pentru a-i proteja pe minori de expunerea la jocuri de noroc, TotoGaming te sfătuiește să folosești filtre parentale precum www.netnanny.com și www.cyberpatrol.com. Asta mai ales în cazul în care împarți laptopul sau tableta conectată la site-ul TotoGaming cu o persoană care nu a împlinit încă 18 ani.